Vabimo vas v biljardnico in lokal Break v Kranju.

V prostoru vas čaka prijeten ambient, terasa, ter različni družabni dogodki in biljard turnirji. 

V prostoru bara vas čaka prijeten ambient, terasa ter veliko zabavnih dogodkov.

 

Navdušeni boste nad:

  • osmimi mizami za biljard
  • široko mizo za snooker
  • ročnim nogometom ter,
  • dvema klasičnima pikadoma.

 

V baru pa si lahko tudi brezplačno izposodite različne:

  • karte,
  • šah in
  • druge družabne igre.

CENIK:

Biljard nedelja – četrtek: 4,50 €

Biljard petek, sobota: 6,00 €

Snooker nedelja – četrtek: 8,00 €

Snooker petek, sobota: 10,00 €

 

Biljard mesečna karta: 30,00 eur 
Snooker mesečna karta: 50,00 eur
 
 

DELOVNI ČAS:

Ponedeljek-četrtek:15:00-23:00
Petek-sobota: 15:00-24:00
Nedelja: 15:00-22:00

 


 

BILJARD

Biljard je pojem, ki opisuje širok spekter iger, ki za igro potrebujejo posebno mizo, palico in določeno število krogel.

Tekmovanje je lahko posamično (ena na ena) ali v parih. Igralci za premik krogel uporabljajo samo vrh palice. Kljub večstoletni priljubljenosti biljarda, kot vira zabave in razvedrila, so ga profesionalno začeli igrati šele v sredini 20. stoletja.

Poznamo tri glavne delitve biljardne igre:

  • karambol: skupno ime za igre na mizi brez lukenj, na kateri igralec v enem udarcu skuša z lastno kroglo zadeti nasprotnikovo in skupno kroglo,
  • igre na mizi z luknjami: v to kategorijo spadajo znane osmicadevetica' in desetica ter ostale različice,
  • snooker: igra z drugačnimi pravili kot jih imata preostali kategoriji, zaradi povsem ločenega razvoja igre.

 


 

SNOOKER

Snooker je biljardni šport, ki se igra na široki mizi iz debelega sukna zelene barve s po štirimi luknjami v vsakem kotu in po dvema luknjama na sredini obeh daljših stranic pravokotne mize. Miza je velika 12 čevljev × 6 čevljev (3,6 m × 1,8 m). Bistvo igre je v zadevanju krogel s palico za snooker. Krogle se delijo glede na njihovo točkovno vrednost:

  • bela krogla, ki ne šteje točk, pač pa jo morajo igralci vedno zadeti prvo in z njo poskušajo zadeti v luknjo žogo kake druge barve, ki je vredna kaj več točk;
  • 15 rdečih krogel, vsaka šteje po eno točko;
  • rumena krogla – 2 točki
  • zelena krogla – 3 točke
  • rjava krogla – 4 točke
  • modra krogla – 5 točk
  • vijolična krogla – 6 točk
  • črna krogla, ki prinese največ točk, in sicer 7.

 

Rumena, zelena, rjava, modra, vijolična in črna žoga sestavljajo set barvnih krogel. Igralec zmaga tako, da zadene več točk od nasprotnika. Cilj igre je z belo zadeti izmenično rdečo in katero od barvnih krogel ter nadaljevati tako zaporedje (vedno se začne z rdečo žogo – brez zadete rdeče žoge igralec ne sme zadeti nobene od barvnih žog).

Igra je končana, ko ni na mizi nobene krogle več, ali kadar si en igralec priigra tolikšno prednost, da je nasprotni igralec ne more več ujeti in se zato preda. Seveda se lahko igralec za predajo odloči tudi iz drugih razlogov – npr. zaradi bolezni, poškodbe, itd. Dvoboj med dvema igralcema je sestavljen iz poljubnega lihega števila iger oziroma framov. Igralec zmaga dvoboj, če osvoji več kot polovico vseh možnih iger. Tako se dvoboj konča, ko eden od igralcev preseže mejo, potrebno za osvojitev dvoboja, in nadaljnje igre so zatorej nepotrebne in se jih ne igra več.

Snooker je eden najpomembnejših športov na Britanskem otočju. Zelo je razširjen tudi v nekdanjih britanskih kolonijah, še posebej na Kitajskem in v Hong Kongu, od koder se v zadnjem času na svetovno prizorišče prebija vse več mladih igralcev.

 


 

PIKADO

Pikado je običajno igra dveh igralcev, ki izmenjaje mečeta do tri puščice v tarčo. Običajno je tarča obešena tako, da je središče tarče 1,73 m nad tlemi. Igralci mečejo puščice izza črte, ki je običajno 2,37 m od tarče. Obstajajo tudi druge razdalje.

Igra se začne z določenim številom točk, običajno 501 ali 301. Zmaga tisti igralec, ki prej zmanjša svoj rezultat na ničlo. Z zadnjim metom mora igralec zadeti del s podvojenim štetjem točk ali pa središče tarče, s tem metom pa mora znižati rezultat točno na nič. Met, ki bi znižal rezultat na ena ali pod ničlo, ne šteje in priložnost dobi drug igralec. Ta zadnji del igre je zaradi težavnosti najbolj napet. Daljši dvoboji se pogosto delijo v več nizov, sestavljenih iz več iger

Običajna tarča za pikado je razdeljena na dvajset oštevilčenih predelov, ki štejejo od ena do 20 točk. Ti deli o razdeljeni še na območja enojnega, dvojnega in trojnega štetja.

Pikado lahko igramo in točkujemo na različne načine z uporabo običajne tarče. Po uradnih pravilih pa točkujemo takole:

 

  • Zadetek v večji del katerega koli oštevilčenega predela, ki je običajno obarvan črno in rumeno, šteje toliko kot je številčna vrednost tega predela.
  • Zadetek v ožji zunanji del tega predela, obarvan rdeče in zeleno, podvoji vrednost točk tega predela (20 x 2 = 40).
  • Zadetek v ožji notranji del tega predela, približno na polovici med zunanjo mejo tarče in sredino in je spet obarvana rdeče ali zeleno, potroji vrednost točk tega predela (20 x 3 = 60).
  • Središčni krog je razdeljen v zelen zunanji krog, ki šteje 25 točk, in notranji rdeč krog, ki šteje 50 točk.
  • Met mimo tarče ne prinese nobene točke.


Če puščica ne ostane v tarči (npr. zadane žico in se odbije od tarče), igralec ne dobi nobene točke. Obstajajo različice tega pravila. Tako nekateri upoštevajo zadetek, če je puščica očitno zadela tarčo in je potem odpadla, igralec pa jo je ujel, še preden je padla na tla. Po profesionalnih pravil se mora puščica držati tarče, da šteje.

Najvišji možni rezultat v igri s 3 puščicami je 180 točk, ki ga je mogoče doseči, če vse 3 puščice pristanejo na trojni 20.

Čeprav je igranje iz 501 točke navzdol standarni način igranja pikada, pa obstajajo tudi različice. Najbolj opazna je različica, pri kateri morajo igralci najprej zadeti del podvojenim štetjem točk, šele potem štejejo tudi drugi zadetki. Druge igre, ki se pogosto igrajo, se ločijo po različnih načinih točkovanja. Tak primer je »Okoli ure«, pri kateri igralec zmaga, ko zadane vse oštevilčene predele.Velikokrat se točke tudi seštevajo...Torej,da se tisto kar zadaneš sešteva in na koncu zmaga tisti,ki pride do 501 ali 301(to je odločitev igralcev).

KJE NAS NAJDETE?