FITNES

Včasih so dejali, da je bolj zdravo teči v mestnem vrvežu in prometu, kot pa se potepati po ulicah in si nabirati odvečne kilograme. Zaradi vse večjega pojava škodljivega ozona in ustvarjanja ogljikovega monoksida v urbanih naseljih ter zaradi omejenih možnosti gibanja v naravi, je tempo življenja narekoval gradnjo športnih dvoran, pomanjkanje prostora v večjih mestih in podjetniško razmišljanje pa so pripeljali do dejavnosti v prirejenih prostorih – fitnes centrih.

 

Fitnes tako združuje znanje fiziologije in vadbe za moč, ter izrablja spoznanje, da je za lepo oblikovano mišično telo potrebna specifična vadba z določenimi bremeni. Zato k fitnesu in delu s trenažerji ne prištevamo samo športne in razvedrilne igre, značilne za zaprte prostore, ampak celoten sklop gibalnih aktivnosti, tudi v naravi, ki so usmerjene predvsem v sprostitev, zadovoljstvo, izboljšanje in vzdrževanje vseh funkcionalnih sposobnosti, kar vse skupaj vpliva tudi na zdravje.

 

Prisotnost vaditeljev na fitnesu

Za vse informacije v zvezi s fitnesom se lahko obrnete na naše vaditelje, s katerimi se lahko dogovorite za individualno uro.

 

CENIK »

 

 

MEGA FITNES

Kar na 427 m2 ponuja najnovejšo in najboljšo Techno Gym opremo in je prava poslastica za moške kot tudi ženske. Za vse tiste, ki ne marate vodenih vadb in težite k individualni vadbi. Naprave so pod strokovnim vodstvom razporejene tako za oblikovanje telesa kot tudi za razvijanje moči – kardio in isotonične naprave oz. trenažerji. Prostor je zračen, dobro osvetljen in čist. Naprave so razmaknjene, da omogočajo prosto gibanje po prostoru in za vašo kontrolo izvajanja gibov, smo na steno obeslili tudi ogledala. Na voljo so vam tudi vrhunski fitnes inštruktorji in program osebnega trenerstva, saj boste pod strokovnim vodstvom dosegali boljše rezultate in pravilnost izvajanja vaj.
 

 

SPLOŠNA NAVODILA:

Ogrevanje in vaje za gibljivost

Za ogrevanje naj bi porabili približno 10 do 15 min na kardio napravah in tako pripravili srčno-žilni in dihalni sistem za poznejše večje obremenitve. Izogibajte se vajam, ki zahtevajo preveliko hitrost in moč. Najprimernejša je vožnja s kolesom, tek na tekoči stezi, tek na smučeh. Po končanem ogrevanju sledi stretching oziroma vaje za splošno gibljivost. Uporabljamo jih za zvečanje gibljivosti sklepov in zmanjšanje možnosti mišičnih poškodb. Šele nato pride na vrsto glavni del vadbe na trenažerjih.

 

Načela za pravilno vadbo

  1. Vsak trening začnite z ogrevanjem in končajte z umirjanjem
  2. Pogosto spreminjajte sklope vaj, da ne pride do zasičenosti.
  3. Ne mislite le na mišično moč, ampak tudi na gibljivost v sklepih, kar pomeni, da z vajami krepimo mišice in jih raztezamo.
  4. Z določeno mišično skupino delajte do trenutne utrujenosti.
  5. Ko vaje ne morete več izvajati tehnično pravilno, prekinite z delom.
  6. Določanje števila ponovitev in serij pa se običajno prepušča trenerju, ki na vašo željo pripravi program.

 

KONTAKTNE INFORMACIJE

KJE NAS NAJDETE?