MC Kranj
04 20 20 800 051 441 963 info@megacenter.si Facebook Savska cesta 34, 4000 Kranj
MC Škofja Loka
041 710 310 loka@megacenter.si Kidričeva cesta 75, 4220 Škofja Loka
Prošport
04 23 10 240 031 362 629 info@prosport.si Facebook Jernejeva ulica 12, 4000 Kranj
Fitnes King
030 267 965 info@fitnesking.si Facebook Cesta Staneta Žagarja 71, 4000 Kranj

Kranj: 051 441 963 | Prošport: 031 362 629 | Škofja Loka: 041 710 310 | Fitnes King030 267 965

Skupinske vadbe v naših centrih

h5

Programi skupinskih vadb

Les Mills

Les Mills spreminja svet fitnesa

Osem, ob glasbi vodenih, programov skupinskih vadb, zagotavlja vadečim želene rezultate. Še več, spreminjajo jim življenja in to vse od Sydneya do Sao Paula, od Rejkjavika do Ria, od Aucklanda do Amsterdama.
Les Mills programi se trenutno izvajajo v več kot 80 državah. Zadnje raziskave so pokazale, da se Les Mills vadb tedensko udeleži preko 5 milijonov vadečih.
Odlična glasba in fantastični inštruktorji tvorijo navdihujočo vadbo, ki postaja vedno bolj vsakdanjik v tedenskem treningu gosta športnega centra.

Izvajamo naslednje LesMills programe

Zlata Leta

Vadba je namenjena starejšim ljudem, ki želijo v starosti ohranjati vitalnost, gibljivost in dobro telesno kondicijo. Vadba je nizko intenzivna in je primerna za vsakogar.

Dopolnilo za tiste bolj zagnane pa so na voljo trenažerji in kardio naprave v samem fitnesu in tudi druge vadbe iz naših programov, kot so jogapacepilatesbodybalance… Vadba je pomembna tudi za premagovanje mnogih sodobnih bolezenskih stanj, kot so visok krvni tlak in ostale srčno žilne bolezni, povišan nivo holesterola. Ne pozabite! Vadba ohranja vitalno, čilo telo, bistrega duha in nenazadnje prijetno urico druženja in zabave.

Starost je modrost in vaše izkušnje so še kako pomembne! V našem centru za zlato starostno obdobje pripravljamo »Senior klub« različnih dejavnosti, ki bodo prilagojene vašim željam in prostemu času.

TNZ Basic

Za vse začetnike, ki se še nikoli niso srečali z osnovnimi koraki aerobike.Vadba primerna za vse starosti, izvaja se na stepu, s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog in zadnjice.

Učinki TNZ vadbe:

  • oblikovanje postave (trupa, nog in zadnjice),
  • povečanje mišičnega tonusa,
  • izboljšanje telesne drže in s tem zunanjega videza postave,
  • zmanjšanje odvečnih maščobnih oblog,
  • izguba odvečne teže,
  • oblikovanje samopodobe in dvig samozavesti,
  • ozaveščanje o načinu oblikovanja telesa in zdravem načinu reduciranja telesne teže.
TNZ Mix

Fenomen skupinske vadbe in pravi magnet za naše članice!

Nepogrešljiva vadba v fitnes centrih. TNZ je srednje intenzivna vadba, primerna za vse starosti. Obsega vaje na stepu z različno stopnjo intenzivnosti, s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Vadba spodbuja porabo maščob, krepi aerobno vzdržljivost ter izboljšuje splošno fizično počutje.

Učinki TNZ vadbe:

  • oblikovanje postave (trupa, nog in zadnjice),
  • povečanje mišičnega tonusa,
  • izboljšanje telesne drže in s tem zunanjega videza postave,
  • zmanjšanje odvečnih maščobnih oblog,
  • izguba odvečne teže,
  • oblikovanje samopodobe in dvig samozavesti,
  • ozaveščanje o načinu oblikovanja telesa in zdravem načinu reduciranja telesne teže.
Zumba

Zumba ® Zgodovina

Zumba® fitnes program izhaja iz Kolumbije. V sredini 90-ih let ga je razvil sedaj že slavni fitness trener Beto Perez, ko je nekega dne stopil v svoj razred aerobike in ugotovil, da je pozabil s seboj prinesti glasbo za aerobiko. Edina možnost v tistem trenutku je bila, da uporabi svoje zgoščenke iz avtomobila, na katerih je bila posneta tradicionalna latinsko ameriška glasba in merengue glasba ob kateri je odraščal.

Improvizirati pred razredom in plesati na drugačno glasbo kot do tedaj je bil velik izziv ,tako za Beta, kot tudi za vse udeležence. Kljub temu pa je bila nova oblika vsem izredno všeč in počasi je razred postajal vedno bolj priljubljen in iskan. Beto takrat še ni slutil, da je iznašel revolucionarno vadbo, ki bo obnorela ves svet.

KAJ JE ZUMBA ®

Zumba® združuje mešanico energične latinsko ameriško in pop glasbe z edinstvenimi kombinacijami gibov. V sklopu vadbe se ustvarja dinamičen, zelo zanimiv in izrazito učinkovit fitnes sistem! Osnovno vodilo je zabavna in enostavna vadba, ki udeležence motivira in jim pomaga odplesati daleč vstran od skrbi. Temelji na intervalnem usposabljanju, znotraj katerega se izmenjujejo hitri in počasni ritmi.

Vadba zajema osnovna načela fitnesa, ki stremijo k maksimalni porabi kalorij in s tem bistveno pripomorejo k zmanjševanju maščobnih oblog in oblikovanju mišic celotnega telesa. Udeleženec vadbe lahko s povprečno intenzivnostjo v eni uri porabi tudi do 1.000 kalorij.

Vsi, ki sledijo Zumba® Fitness programu, na daljši rok dosegajo nepredstavljive koristi na področju zdravja telesa in duha. Zumba® je namreč tako imenovana “feel – happy” vaja, ki nas osrečuje, krepi našo samozavest in kar je najpomembneje, v svoji koži se počutimo odlično.

Značilnosti ZUMBE ®

  • Drugačna, lahka, izredno zabavna, vendar izrazito učinkovita vadba
  • Zmanjšuje stres in zbistri um
  • Skozi gibanje izraža vaše ustvarjalnosti
  • Tako imenovana “feel-happy” vaja, ki krepi našo samozavest
  • Poraba do 1000 kalorij v sklopu ene ure vadbe
  • Topljenje maščobnih oblog in ohranjanje zdrave telesne teže
  • Toniranje vseh mišičnih skupin vašega telesa
  • Krepitevostalih vitalnih organov, kot sta srce in pljuča
  • Povečanje vzdržljivosti in izboljšanje koordinacije
TRX (Total Resistance eXericise)

TRX pomeni (Total Resistance eXericise) vadba s popolnim odporom, popolnim lahko v prenesenem pomeni potrdimo kot:

  • popolna obremenitev med vadbo, katero vadeči sam uravnava skozi vadbo.
  • popolna vadba, ker sile delujejo na telo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu!

Vadba odlično aktivira stabilizatorje trupa, proprioceptorje in vse mišične skupine.

Popularna vadba z lastno težo vam bo omogočala:

  • popolno obremenitev med vadbo, katero uravnavate sami,
  • popolno vadbo, kjer sile delujejo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu,
  • popolno vadbo, ki odlično aktivira stabilizatorje trupa ter vse mišične skupine.

Pri uporabi revolucionarne TRX naprave ste popolnoma varni, kajti izvajajo se le gibanja, kjer se težavnost vadbe povečuje s spremembo naklona in stabilizacije telesa.

Vsaka vaja deluje na mišično moč in njihovo vzdržljivost, ravnotežje ter visoko porabo kalorij. Gibanja so naravna, za izvajanje vaj pa ne potrebujete predhodnega znanja.

Mega Bike

Vadba Mega Bike je kolesarski program, namenjen vsem ljubiteljem kolesarjenja in vsem tistim, ki bodo to še postali. V eni uri pokurite do 800 kalorij in zmanjšate količino odvečne maščobe.

Vadba je namenjena tako rekreativnim kot tudi profesionalnim športnikom, tako moškim kot ženskam ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji.  Udeleženec si  sam nastavlja obremenitev na spinnerju glede na fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Na uri se boste fizično utrudili vendar psihično sprostili.

UČINKI

  • Izredno hitro in učinkovito troši kalorije in kuri maščobo – do 900 kalorij v 45 minutah.
  • Znatno poveča kardio vzdržljivost in VO2 kapaciteto.
  • Izboljša moč in vzdržljivost spodnjega dela telesa.
  • Tonizira in oblikuje vse večje mišične skupine spodnjega dela telesa,
  • Je samoprilagodljiv – vsak se lahko udeleži  in užije učinke odlične vadbe, od kolesarja začetnika, do profesionalnega triatlonca.

Če bo število vadečih večje, kot je število koles, bo potrebna je rezervacija koles na recepciji.

Step izziv

Fenomen skupinske vadbe in pravi magnet za naše članice!

Nepogrešljiva vadba v fitnes centrih. STEP IZZIV je visoko intenzivna vadba, primerna za vse starosti. Vsebuje plesno aerobne elemente na stepu, kjer boste uživali v neskončnih kombinacijah.

Učinki vadbe:

  • oblikovanje postave (trupa, nog in zadnjice),
  • izboljšanje telesne drže in s tem zunanjega videza postave,
  • zmanjšanje odvečnih maščobnih oblog,
  • izguba odvečne teže,
  • oblikovanje samopodobe in dvig samozavesti
  • izboljšanje koordinacije
Hiit

Kratica HIIT pomeni »High Intensity Interval Training« oz. »Visoko-Intenzivni Intervalni Trening«. Kratki intervali maksimalne intenzivnosti (100%), kombiniramo z intervali aktivnega počitka.

Za razliko od dolgotrajnejše običajne kardio vadbe, kjer ni velikega variiranja srčnega utripa oziroma je ta več ali manj enak.

Po intenzivnem treningu HIIT-a porabljamo kalorije tudi v mirovanju, kar razlagamo s pojmom EPOC ali ang. Excess Post-Exercise Oxygen Consumption. Ta meri povečano porabo kisika po aktivnosti, povezujemo pa ga tudi z s pospešenim porabljanjem kalorij po vadbi.

Fenomen se imenuje SKUPINSKA VADBA. Če ste že slišali za ta izraz in bili prepričani, da gre samo še za eno zvrst aerobike, ste se močno ušteli.

Pri skupinskih vadbah zasledimo mnogo večji poudarek na vzpodbujanju in motiviranju vadečih. Skupinsko okolje namreč pripomore k večji motiviranosti vadečih pri izvajanju vaj, vzdržuje nivo energije na konstantno višji ravni in zagotavlja prijetno doživetje. Skozi dinamično interakcijo z vadečimi, lahko tako na ta način dejavnosti, kot so samoobramba, kolesarjenje ali celo dvigovanje uteži, izvajamo v skupinskem formatu v dvorani za aerobiko.

Sam nabor zvrsti skupinskih vadb je izredno širok, tako da lahko vadečim zagotovi dosego slehernega razultata, bodisi tonizacijo in razvoj mišic ali izboljšanje zmogljivosti srčno-žilnega sistema. Poznamo širok spekter vadb, od vadb z navdihom yoge, ki se osredotočajo na milejše, nizkoodbojne vaje, do visoko energičnih ‘seans’ s prostimi utežmi, ki kombinirajo aerobne principe treninga z dvigovanjem uteži, s čimer vadeči oblikujejo telo in razvijajo mišično vzdržljivost. Poznamo celo skupinsko kolesarjenje, ki vam bo pripomoglo k potrošnji do 800 kcal, v samo 40–50 minutah vadbe. Tudi če imate kakršne koli drugačne cilje na področju fitnesa, ste lahko prepričani, da obstaja zvrst skupinske vadbe, ki vas bo popeljala do zastavljenih ciljev.

Skupinska vadba kot vadbeni koncept, niti ni povsem nov na tržišču fitnes storitev. Njeni začetki segajo v zgodnja 90′ leta, ko je Johny G., idejo o skupinskem kolesarjenju v skupnem prostoru (Spinning), pretvoril v instant svetovno uspešnico. Billy Blanks, svetovno uveljavljeni mojster borilnih veščin, ravno tako spada med pionirje ustvarjalcev skupinskih vadb. S predstavitvijo Tae Bo-ja – skupinsko vadbo s primesjo borilnih veščin, je v 90′ dobesedno zastrupil najprej Hollywood in ZDA, nato pa še preostali del sveta.

Danes je koncept skupinske vadbe uveljavljen kot dinamičen in rezultatsko orientiran vadbeni koncept. Obstajajo tudi indikatorji, da postaja iz dneva v dna bolj popularen. Samo v Avstraliji npr. se je stopnja obiska skupinskih vadb v zadnjih nekaj letih povečala za 300%. Po opravljenih raziskavah se je celo izkazalo, da skupinske vadbe ne samo izboljšujejo fizične lastnosti vadečih, temveč jih tudi vzdržujejo mentalno in emocionalno zaprisežene, oz. po domače povedano, jih ‘zasvajajo’.

Dobrodošli torej v svet skupinskih vadb!

Navodila za vadbo

  • vedno vadimo v čisti športni obutvi,
  • pomembno je, da na vadbo prihajamo točno, saj je ogrevanje eden najpomembnejših delov dobre vadbe,
  • uporaba brisačke na vadbi je obvezna- možna izposoja na recepciji centra,
  • skrbimo za red in čistočo v garderobah in dvorani,
  • vedno pospravimo rekvizite za seboj,
  • priporočljivo je imeti vsaj 0,5 l tekočine s seboj,
  • dve uri pred vadbo ne jemo, med vadbo ne žvečimo žvečilnih gumijev,
  • v primeru slabega počutja oz. bolezni ne vadimo,
  • pri posebnih programih (mega nosečka) je pregled (posvet pri zdravniku) pred začetkom vadbe obvezen,
  • vadimo na lastno odgovornost.