Pilates 

Pilates je edinstvena vadba, pri kateri krepimo mišice celega telesa, moč, koordinacijo, vzdržljivost, ter izboljšujemo telesno gibljivost. V 30 letih prejšnjega stoletja je pilates izumil Joseph Pilates. Osnovna vadba pa se je do danes precej spremenila (izboljšala,  izpopolnila, obogatila,…). S pomočjo pilatesa krepimo center telesa (mišice trebuha in hrbta) s hkratnim izvajanjem različnih telesnih gibov z rokami in nogami, različnimi pripomočki, napravami,... 
 
Pilates je oblika vadbe, ki se je lahko poslužujemo v vseh starostnih obdobjih kot preventiva in kurativa (rehabilitacija). Program vadbe pilatesa je »prilagojen« potrebam posameznika, četudi ne gre za individualne ure vadbe. Ravno zaradi tega pa je prišlo do razvejanosti pilatesa iz osnovne oblike (vadba za nosečnice, po porodu, rehabilitacijska oblika vadbe, holistični pristop/trening,…). Vadba pilatesa je tako lahko učinkovita in nadvse koristna v kateremkoli življenjskem obdobju. Primerna je tako za ženske, kot tudi moške.
 
 
Redna vadba pilatesa ima odlične pozitivne učinke na naše fizično telo. Pilates okrepi naša telesno moč, predvsem pa se osredotoča na okrepitev mišic centra, torej trebuha. Pilates izboljša prekrvavitev, iz telesa sprošča več odpadnih snovi, prebudi limfni sistem, izboljša ritem dihanja, telo postane fleksibilnejše in gibi bolj kontrolirani, izboljša se telesna drža, okrepijo se mišice celotnega telesa, okrepi se imunski sistem, pospeši oziroma uravnovesi se prebava,…  Redna vadba pilatesa pripomore k pridobitvi občutka samozavesti, zmogljivosti, elegantnosti in vpliva na našo samopodobo, zaradi česar smo veliko bolj pozitivno naravnani, »izboljša« se tudi pogled na svet. Če vadimo enkrat tedensko opazimo pozitivne učinke vadbe. Če vadimo dvakrat tedensko lahko po določenem času opazimo spremembe na telesu. V kolikor pa izvajamo pilates trikrat tedensko pa izjemno napredujemo in pričnemo intenzivno preoblikovati svoje telo. 

KONTAKTNE INFORMACIJE

KJE NAS NAJDETE?